NIEUWS

BNR en Tivoli Audio promoten radio op het werk

Redactie HiFi.nl | 23 oktober 2014

BNR Nieuwsradio wil radio weer populair(der) maken en gaat op de bres voor een betere 'CAO' ('Company Audio Oplossing'): vanaf deze week start de landelijke campagne in samenwerking met Tivoli Audio waarbij werkend Nederland via radio, krant, internet en actieteams wordt opgeroepen om in actie te komen.

"Op veel werkplekken is het namelijk bar slecht gesteld met die CAO," aldus BNR, waarbij we nogmaals benadrukken dat het hier gekscherend om 'company audio oplossing' gaat. "Men wordt niet in de gelegenheid gesteld om naar BNR Nieuwsradio te luisteren, of wordt hiervoor niet in de juiste apparatuur voorzien." Op zeven plaatsen in Nederland werd eerder deze week gedemonstreerd: Eindhoven,  Amsterdam WTC, Amsterdam Bijlmer, Hilversum, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: "Iedere ondernemer en professional weet dat goed zakendoen begint met kennis. Kennis geeft macht. En het is zo makkelijk: je hoeft alleen maar naar dé nieuwszender van Nederland te luisteren. BNR Nieuwsradio op de werkvloer, dat wens je iedere werkgever toe."

Tom DeVesto, grondlegger en CEO van Tivoli Audio: "Radio is een medium dat haar luisteraars continu verrast. Het luisteren naar BNR Nieuwsradio zorgt voor verstand van zaken bij zowel werknemer als werkgever. En dan natuurlijk het liefst met het beste geluid uit een kwaliteitsradio van Tivoli Audio."

Om zoveel mogelijk mensen in staat te stellen naar de nieuwszender te luisteren, gaat BNR Nieuwsradio twee weken lang elke dag drie limited edition BNR radio's van Tivoli Audio weggeven. Deelnemers maken kans wanneer zij de dagvraag goed beantwoorden op www.bnr.nl/cao. De actieperiode loopt nog tot en met 2 november 2014. 


EDITORS' CHOICE