NIEUWSPhilips
Philips Aurea demonstraties
|
08 november 2007
| Philips
Het Aurea demonstratie-aan-huis-team geeft ook advies over de beste plaats van de nieuwe Ambilight-toestellen. Omdat de oplichtende randen van deze innovatieve toestellen mee veranderen met de omringende beeldkleur en lichtsterkte is een juiste plaats om dit effect te optimaliseren erg belangrijk voor consumenten.
“We ervaren dat onze klanten die de aanschaf van een LCD-televisie overwegen het lastig vinden om een keuze te maken. Zo hebben ze vaak vragen over de beste plaats van het toestel in de woonkamer en willen ze advies over de diverse formaten. Om klanten optimaal te kunnen adviseren op dit terrein is het Aurea demonstratie aan-huis-team opgezet,” zegt Philippe Smit, directievoorzitter van IMpact Retail, het moederbedrijf van It’s.
De Philips Aurea is ook te zien in de It’s-winkels. In de 50 grotere XXL It’s Superstores in de speciaal daarvoor ingerichte Philips Ambilight-theaters kunnen klanten het kijkgenot van onder andere de spraakmakende Aurea Ambilight zelf ervaren. De Aurea is de eerste Full HD-tv met een diameter van 42-inch (107 cm) én innovatieve lichttechnologie. Deze televisie is het summum op LCD-tv-gebied. Zijn oplichtende rand verandert mee met de omringende beeldkleur en lichtsterkte. De Aurea gebruikt aanzienlijk minder energie dan zijn voorlopers in de Ambilight-lijn. Dit komt doordat Philips de beeldrand heeft voorzien van 250 energiezuinige LED-lampen.
Full HD-techniek
HDTV staat voor ‘high-definition television’ en is een televisietechniek om beelden digitaal weer te geven. Naast de mogelijkheid om geluid in Dolby Digital 5.1 weer te geven is het grote voordeel van HDTV het aantal beeldpunten dat veel hoger ligt dan bij standaard tv. Full HD TV biedt op dit moment dus het scherpste beeld dankzij een zeer hoge resolutie van 1920x1080.
Zie voor meer informatie www.itsonline.nl
MERK