NIEUWSElac

House Of Music neemt Belgische distributie op zich van Q Acoustics, Elipson, Tangent, Advance Paris en Elac

Het Belgische House Of Music, o.a. bekend van het eigen merk ArtSound, kondigt de grootste uitbreiding van hun distributieportefeuille in België op het vlak van audio aan. Niet minder dan vijf klinkende namen schonken hun vertrouwen aan de in de Vlaamse Ardennen gevestigde specialist: Q Acoustics, Elipson, Tangent, Advance Paris en Elac. Perfect aanvullende merken met elk hun eigen uitstraling zowel op vlak van design als geluid. 

Michaël Bingé van House Of Music geeft de volgende toelichting op de recente uitbreiding van de merkenportefeuille: “We zijn er klaar mee. We zijn klaar met de besognes rond covid, het doemdenken over de oorlog. We zijn klaar met de onheilspellende berichten over het distributielandschap waarin elke winkel of dealer dreigt te verdwijnen. We kijken vooruit. En schrijven ons eigen verhaal, net zoals elke fabrikant doet. Daarom durven we stellen dat we klaar zijn met HOM 2.0.  Na wat introspectie keren we terug naar wat ons drijft: Met passie werken aan producten, mensen laten voelen wat muziek doet met je. We denken zelfs educatief, want we merken een shift van horen naar luisteren. En daarin willen we hen begeleiden, deuren openen.

Muziek moet overal aanwezig zijn, maar we tillen het naar een hoger niveau. We doen dit met ons eigen merk ArtSound (marktleider in inbouwluidsprekers en multiroom) én met een schitterend pallet van high end merken die in elk van hun thuisland bij de top horen. We zijn dan ook vereerd dat deze merken geloven in onze aanpak en DNA. De toekomst lacht niemand toe, daarom dat we hem gedreven zelf schrijven. Samen met een hecht team en de gespecialiseerde dealer.” Aldus de persverklaring van House Of Music.

House of Music is een van de snelst groeiende audiodistributeurs in de Benelux. Gedreven door de basisovertuiging 'empower retail' levert HOM een on- en offline meerkanaals aanpak voor merken, inclusief een performant logistiek systeem. House of Music heeft een passie voor geluid en biedt gespecialiseerde verkoopteams en merchandisers, met zinvolle ondersteuning van productmanagers. Door terug te keren naar zijn roots van superieure kwaliteits audio- en hifimerken, is HOM in staat om succesvolle, langdurige werkrelaties op te bouwen en te bevorderen door middel van professionele digitale ondersteuning, het aanbieden van trendrapporten en zelfs category management voor alle audiokanalen. 


 

MERK

EDITORS' CHOICE