NIEUWS

HOMA wordt opgedeeld in House of Accessoiries en Appliances en House of Music

Redactie Hifi.nl | 27 december 2022 | Fotografie Fabrikant

Het Belgische handelsbedrijf House of Music (HOMA) bestaat nu zo’n twintig jaar. In 2012 werd daar House of Accessoiries aan toegevoegd en in 2018 kwam House of Appliances, Nu heeft het management besloten dat een diepere focus op elk van deze segmenten alleen kan via een separate aanpak. Dus HOMA wordt nu opgedeeld in House of Music enerzijds en House of Accessoires en Appliances anderzijds. 

House of Accessoiries en Appliances

Als echte retailspecialist is House of Accessoiries en Appliances voornemens om nog meer extra toegevoegde waarde creëren voor én de retailer én de merken die we voeren. Een doorgedreven category management zal borg staan voor een heel relevant assortiment accessiores, klein-huishoud-, en e-mobility producten. De merken die we voeren zijn elk in hun segment specialist.

House of Music

Doelstelling van House of Music is dat elkeen die muziek of klank wil aanbieden bij het bedrijf een aanbod op maat terugvindt. Met de verwelkoming van maar liefst vijf nieuwe merken (Elipson, Q Acoustics, Tangent, Elac en Advance Paris) is House of Music naar eigen zeggen klaar voor een nieuwe fase met een selectief aanbod betaalbare luidsprekers, high-end luidsprekers, vernuftige elektronica en streaming producten. Deze merken zullen enkel aangeboden worden aan de juiste dealer. Met huismerk ArtSound wordt verder gebouwd aan het marktleiderschap in de Benelux binnen de projectmarkt.

Continuïteit is belangrijk dus op operationeel vlak zal er in de eerste fase niet veel wijzigen. De beide entiteiten blijven op dezelfde locatie, maar werken onafhankelijk in twee teams. Op www.homa.be kunnen bestellingen worden gedaan. Ook de telefoonnummers blijven actief, net zoals de gebruikelijke emailadressen.


EDITORS' CHOICE