‘Maar zelfs al is er een ruime audio-ervaring, heb je technische kennis en een mooi merkenpakket: er is ook nog zoiets als luisteren naar de wensen van de klant. Dat pakket met bijbehorende vragen omzetten naar een praktisch werkbare praktijksituatie. Enerzijds sloot dit goed aan bij mijn dagelijkse hoofdwerkzaamheden als ICT-deskundige, maar raakte het ook een gevoelige snaar. Zeker omdat ik het zelf al zo vaak anders had meegemaakt, wil ik mijn klanten expliciet wel de voorlichting en begeleiding geven die je nu eenmaal nodig hebt bij het verwezenlijken van een echt goed uitgewogen systeem.
Dat het ook daadwerkelijk werkt, blijkt uit de inmiddels behoorlijke hoeveelheid verwezenlijkte systemen en bijbehorende grote tevredenheid. Mensen waarderen daarbij niet alleen mijn werkwijze van een grondige en gedegen inventarisatie, maar ook het verfijnde en uitgewogen kleine merkenpakket en de uiteindelijke installatie en nazorg. Vooral als ze eenmaal zien dat ik het echt leuk vind wat ik doe. Daarbij ben ik muziekliefhebber zonder grote dollartekens in de ogen, dat doet veel goed. Qua doelgroep richt ik mij trouwens ook vooral op muziekliefhebbers en niet op audiofielen. Niet dat ik ook maar zou durven beweren dat audiofielen niet van muziek houden, want dat is natuurlijk niet waar. Maar het is wel een groep die vaak alles al zelf heeft uitgezocht en hier vaak helaas zo stellig in is, dat er bijna geen ruimte meer overblijft voor het tonen van andere inzichten of adviezen.’
HI-VISITLuxury Music
Praktisch werkbaar
Werner Ero |
25 april 2015
| Fotografie Werner Ero